Обратиться с вопросом
Мненияархив

21 декабря 2016 г.

Зачем нужна кооперация МСП с крупным бизнесом

Сергей Новицкий, генеральный директор СООО ”Хенкель Баутехник“

29 июля 2016 г.

Наниматель платит дважды

Сергей Новицкий, генеральный директор СООО ”Хенкель Баутехник“

Публикацииархив

17 января 2017 г.

Современные формы организации бизнеса: международный опыт и перспективы развития Беларуси

В книге представлены материалы, отражающие роль, место и стратегические факторы развития малых и средних предприятий в условиях глобализации.

Подписаться RSS

Новости по тегам

Распечатать 21.06.2013

Франчайзінг: мультыплікацыя паспяховага бізнесу

Тэмай гэтага зборніка з'яўляецца франчайзінг (па-ангельску franchising) - тэрмін, які даслоўна азначае «перадача камерцыйнай канцэсіі». Гэта - мадэль бізнэсу, вынайдзеная ў 19-м стагоддзі амерыканскім вытворцам швейных машын "Зінгер", і якая распаўсюджана цяпер ва ўсім свеце і актыўна развіваецца ў суседніх з Беларуссю краінах.

Папулярнасць франчайзінгавай мадэлі лёгка тлумачыцца, бо яна выгадная ўсім яе ўдзельнікам - і франчайзерам, зацікаўленым у пашырэнні свайго бізнесу, і франчайзі, асабліва, калі яны - прадпрымальнікі-пачаткоўцы. Набываючы франшызу, прадпрымальнікі атрымліваюць правераную бізнэс-мадэль, якая дазваляе без асаблівай рызыкі пачаць уласную справу. Выгадны франчайзінг і дзяржаве, паколькі гарантуе арганізацыю новых працоўных месцаў на нанава ствараных малых і сярэдніх прадпрыемствах. Іншымі словамі, франчайзінгавая мадэль бізнэсу можа стаць эфектыўным інструментам актывізацыі прадпрымальніцкай дзейнасці, забеспячэння дынамічнага росту прыватнага сектара эканомікі Беларусі.

У дадзенай кнізе разглядаюцца тэарэтычныя і практычныя аспекты франчайзінгу, асаблівасці яго прававога рэгулявання і функцыянавання ў замежных краінах, а таксама вопыт і магчымасці развіцця ў Рэспубліцы Беларусь. Публікацыя з'яўляецца плёнам супрацоўніцтва Усходняга камітэта з Саветам па развіцці прадпрымальніцтва ў Рэспубліцы Беларусь.

мероприятияархив