Мненияархив

03 июня 2020 г.

Семейное предпринимательство: перспективы развития в Беларуси

Татьяна Быкова, руководитель исполнительной дирекции Совета по развитию предпринимательства

18 февраля 2020 г.

Что нужно предусмотреть в проекте Закона «О саморегулируемых организациях»

Вадим Мацкевич, председатель Республиканского союза участников таможенных отношений

Публикацииархив

01 декабря 2017 г.

Саморегулирование профессиональной и предпринимательской деятельности: практическое пособие

В книге представлены материалы, отражающие сущность саморегулирования, историю его возникновения и развития; анализируются достоинства саморегулирования как альтернативы государственному вмешательству в экономику, излагаются условия, необходимые для создания и развития саморегулируемых организаций.

Новости по тегам

Распечатать 09.02.2014

Сяргей Навіцкі: «Каб вырабляць, трэба спачатку ацаніць рынак»

Намеснік старшыні Савета па развіцці прадпрымальніцтва ў Беларусі Сяргей Навіцкі ў нядзелю, 9 лютага 2014 года, прыняў удзел у праграме «Галоўны эфір» тэлеканала Беларусь-1.

У праграме абмяркоўваліся пытанні канкурэнтаздольнасці беларускіх прадпрыемстваў і дарагіх крэдытных рэсурсаў. Сяргей Навіцкі падзяліўся ўласным бачаннем таго, як беларускім прадпрыемствам неабходна дзейнічаць, каб пачаць працаваць эфектыўна:

- У любой бізнэс-схеме ў першую чаргу павінна прысутнічаць ацэнка рынку. Каб вырабляць, трэба спачатку ацаніць рынак: хто спажыўцы, якая ёмістасць рынку, якія суадносіны цаны і якасці павінна быць прапанаваны на гэты рынак, каб прадукцыю можна было прадаць.

Прадпрыемствам, якія ўжо назапасілі дэбіторскую запазычанасць і маюць велізарныя складскія запасы, Сяргей Навіцкі прапанаваў тры этапы дзеянняў. Першы з іх - неадкладны, які павінен рэалізавацца цягам некалькіх дзён: аператыўна разгрузіць склады і вярнуць дэбіторскую запазычанасць. Трэба вяртаць грошы, інакш схема не запрацуе, бо прыйдзецца зноў ісці за крэдытнымі рэсурсамі, якія сёння вельмі дарагія.

На другім этапе за 1-3 месяцы трэба паглядзець на якасць сваіх тавараў. Яе трэба нарасціць, калі прадпрыемствы хочуць захаваць ранейшыя цэны.

На трэцім этапе трэба паглядзець на эфектыўнасць у доўгатэрміновай перспектыве: як вырабляць больш, выкарыстоўваючы тыя ж рэсурсы.

Беларусь -1

мероприятияархив