Мненияархив

18 февраля 2020 г.

Что нужно предусмотреть в проекте Закона «О саморегулируемых организациях»

Вадим Мацкевич, председатель Республиканского союза участников таможенных отношений

14 февраля 2020 г.

Саморегулирование нужно оценщикам, чтобы выигрывать конкуренцию на едином рынке услуг ЕАЭС

Светлана Юреня, председатель Ассоциации оценочных организаций

Публикацииархив

01 декабря 2017 г.

Саморегулирование профессиональной и предпринимательской деятельности: практическое пособие

В книге представлены материалы, отражающие сущность саморегулирования, историю его возникновения и развития; анализируются достоинства саморегулирования как альтернативы государственному вмешательству в экономику, излагаются условия, необходимые для создания и развития саморегулируемых организаций.

Новости по тегам

Распечатать 09.02.2014

Сяргей Навіцкі: «Каб вырабляць, трэба спачатку ацаніць рынак»

Намеснік старшыні Савета па развіцці прадпрымальніцтва ў Беларусі Сяргей Навіцкі ў нядзелю, 9 лютага 2014 года, прыняў удзел у праграме «Галоўны эфір» тэлеканала Беларусь-1.

У праграме абмяркоўваліся пытанні канкурэнтаздольнасці беларускіх прадпрыемстваў і дарагіх крэдытных рэсурсаў. Сяргей Навіцкі падзяліўся ўласным бачаннем таго, як беларускім прадпрыемствам неабходна дзейнічаць, каб пачаць працаваць эфектыўна:

- У любой бізнэс-схеме ў першую чаргу павінна прысутнічаць ацэнка рынку. Каб вырабляць, трэба спачатку ацаніць рынак: хто спажыўцы, якая ёмістасць рынку, якія суадносіны цаны і якасці павінна быць прапанаваны на гэты рынак, каб прадукцыю можна было прадаць.

Прадпрыемствам, якія ўжо назапасілі дэбіторскую запазычанасць і маюць велізарныя складскія запасы, Сяргей Навіцкі прапанаваў тры этапы дзеянняў. Першы з іх - неадкладны, які павінен рэалізавацца цягам некалькіх дзён: аператыўна разгрузіць склады і вярнуць дэбіторскую запазычанасць. Трэба вяртаць грошы, інакш схема не запрацуе, бо прыйдзецца зноў ісці за крэдытнымі рэсурсамі, якія сёння вельмі дарагія.

На другім этапе за 1-3 месяцы трэба паглядзець на якасць сваіх тавараў. Яе трэба нарасціць, калі прадпрыемствы хочуць захаваць ранейшыя цэны.

На трэцім этапе трэба паглядзець на эфектыўнасць у доўгатэрміновай перспектыве: як вырабляць больш, выкарыстоўваючы тыя ж рэсурсы.

Беларусь -1

мероприятияархив