Мненияархив

18 февраля 2020 г.

Что нужно предусмотреть в проекте Закона «О саморегулируемых организациях»

Вадим Мацкевич, председатель Республиканского союза участников таможенных отношений

14 февраля 2020 г.

Саморегулирование нужно оценщикам, чтобы выигрывать конкуренцию на едином рынке услуг ЕАЭС

Светлана Юреня, председатель Ассоциации оценочных организаций

Публикацииархив

01 декабря 2017 г.

Саморегулирование профессиональной и предпринимательской деятельности: практическое пособие

В книге представлены материалы, отражающие сущность саморегулирования, историю его возникновения и развития; анализируются достоинства саморегулирования как альтернативы государственному вмешательству в экономику, излагаются условия, необходимые для создания и развития саморегулируемых организаций.

Новости по тегам

Распечатать 24.03.2014

Цікавасць да бізнэсу са школьнай лавы

У 2006 годзе спецыялістамі інкубатара малога прадпрымальніцтва інавацыйнага тыпу «МАП ЗАО» быў распрацаваны вучэбны дапаможнік "Асновы прадпрымальніцкай дзейнасці для моладзі», дзе ў даступнай і зразумелай форме выкладзена інфармацыя аб тым, з чаго і як можна пачаць сваю справу.

У кнізе распавядаецца, якія ёсць арганізацыйна-прававыя формы бізнесу, якім чынам скласці бізнес-план, таксама робіцца акцэнт на прафесійную арыентацыю школьнікаў, каб выпускнікі маглі самі вызначыцца з выбарам будучай прафесійнай дзейнасці, якая будзе не толькі цікавай, але і перспектыўнай. Пілотны праект прайшоў менавіта ў Калодзішчанскай школе, дзе навучэнцы праслухалі пробны факультатыўны курс. Пасля гэтага калектыў аўтараў распрацаваў метадычныя дапаможнікі для настаўнікаў школ - выкладчыкаў гэтага курса. З 2006 года гэты праект укараняецца па ўсёй Мінскай вобласці. Пры фінансавай падтрымцы Мінскага аблвыканкама, у 2011 годзе мы перавыдалі дапаможнік «Асновы прадпрымальніцкай дзейнасці для моладзі» вялікім тыражом. Кнігі былі разасланыя практычна ва ўсе школы сталічнай вобласці. І ўжо другі год тут працуюць больш за 70 школьных бізнес-кампаній.

Школьнікі, якія прайшлі факультатыўны курс, самі ўвасабляюць свае бізнес- ідэі ў жыццё. Так, старшакласнікі з г. Ракаў стварылі сваё міні-турыстычнае агенцтва і праводзяць экскурсіі па родным краі, хлопцы з іншых школ займаюцца вырабам паштовак, сувенірнай прадукцыі, шыюць на заказ пасцельную бялізну (калі дазваляе матэрыяльна-тэхнічная база школы) ... То бок спрабуюць весці прадпрымальніцкую дзейнасць, вядома, пад кіраўніцтвам выкладчыкаў. Школьныя кампаніі з'яўляюцца структурнымі падраздзяленнямі устаноў адукацыі, у іх могуць удзельнічаць дзеці з 14 гадоў. Працуюць яны па дамове падраду, якую падпісвае адзін з бацькоў дзіцяці.

Каб школьныя бізнэс-кампаніі не мелі праблем з падатковай інспекцыяй, мы вынеслі на рэспубліканскі ўзровень пытанне аб наданні такім кампаніям статус «дзейнасці, якія не прыраўнаваная да прадпрымальніцкай» з мэтай пазбягання рэальнага падаткаабкладання. Вучні могуць самі ў гульнявой форме лічыць падаткі, але для нас важна, каб у іх не было адказнасці, такой, якую нясуць сапраўдныя прадпрымальнікі ў выпадку нявыплаты або няправільнай выплаты падаткаў.

Дзеці атрымліваюць хоць і невялікае, але ўзнагароджанне за сваю працу, за сваю ініцыятыву. Усім ім прышчапляецца разуменне таго, што святы абавязак кожнага грамадзяніна нашай рэспублікі - плаціць падаткі. Чым больш іх паступае ў казну ад прадпрымальнікаў, тым хутчэй развіваецца дзяржава, тым больш камфортна людзям у ёй жыць.

Сяргей Найдовіч, генеральны дырэктар ЗАТ «МАП ЗАО»

Інтэрв'ю цалкам апублікавана ў газеце «Прысталічча»

мероприятияархив